jag hugger i sten - winnerbäck


ph_ jag för lääängesen .




hola.
kom hem från träningen vid åttatiden, ganska chill sådär ni vet ;)
jag cyklade ju faktiskt dit, med äännäää andersson, typ världens härligaste bruud!
tog omkring en kvart dit, tränade (även fast jag har galet ont i halsen/bröstet!), pratade lite med några efteråt och sen cyklade vi hem igen, goood girls vi är hörrdu andersson! :)
nu planerar jag att ta med mig mitt täcke, en nayz VeckoRevyn och lägga mig in the bed ända tills jag somnar!
myys!
ha det så bra, godnatt!





en stor fet kyss [till någon alldeles speciell!] :*


kommentera gärna
Postat av: anna

duuu är nice :D

2010-05-05 @ 15:32:58
URL: http://annaandeersson.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0