musik, ont i nacken och tankar.

ja, det är väl ungefär det som händer i mitt liv just nu.
musiken spelas högt som fantomen, nacken gör ont och tankarna slutar inte rullas i huvudet..
försökte nyss svara på annies sms, men så kom jag på att jag har ju inte pengar på mobilen eftersom jag är så jävla klantig!!
aja, nog om det tråkiga och gnälliga..

poolen är snaaart halvt uppfylld och det har varit riktigt bra väder idag!
förut lös solen så jag låg ute och solade i cirka gurka en kvart, och herregud vad jag har saknat det nu i vinter.. att baraa ligga där, känna solens strålar värma upp huden och bara slappna av! ohjä!
nu ska jag kika lite på televisionsapparaten och sen blir det väl hoppa i säng antar jag (:
hoppas ni har haft en GRYM dag, puss på er!






chiao

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0