regn,musik,brasa och, REGN -.-


ph_ gooooogle




vet ni vad? jag kom fram till att jag är såhääääär trött på alla mina bilder, så jag vill ha sommar NU!
jag hade ju ingen systemkamera i somras, jag köpte ju min D5000 i vintras så jag har INGA härliga sommarbilder-.- 
därför tog jag en bild från google, men vi kan ju låtsas att jag är fotografen om ni vill.

ja, som ni förhoppningsvis förstår på rubriken så regnar det ute.. det är mörkt och enbart tråkigt.
jag har fixat en grej, som är lite småkul faktiskt.. ni kommer inte få veta vad det är ÄN, utan kanske tidigast på måndag, vi får hoppas att jag hinner göra klart det sista på den här roliga grejen då, men vi får se!
nu ska jag gå ut till mitt lyxkök för 500.000 och be min betjänt göra en smoothie och lägga fram ett wienerbröd åt mig! ha det så bra ;)





chiao

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0