kul


BESTÄLLT!



hej igen.
sitter här med musiken i öronen och har precis beställt headsetet med tillhörande mikrofon så jag kan dunka ännu högre musik och tjöta i skype hela dagarna, mycket bra!
inatt sov jag hos syster, svåger och systersonen i Tranås och idag tog vi oss en shoppingtur.
jag hittade min avslutningsklänning och ett par skor, så på måndag när jag åker till kaaalmar med klassen så köper jag smycken och annat smått och gott!

nu ikväll skulle jag haft fest med jossan, men så tyckte pappa jag kunde vara hemma ikväll efter allt som varit hela veckan så.. jävligt tråkigt faktiskt! aja, hoppas ni får en grym kväll, och sup inte för mycket nu bara! ;)
haha..

jahopp, jag drar väl igång FAME här nu då så får den vara mitt roliga ikväll medans alla andra festar, jippie!
höh, hejdå .



I samarbete med Filmtrailer.se

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0