-

you were so amazing, you shone like the stars! don't forget that I love you and i hope you are waiting for me at the gate of heaven.

tårar rinner från min kind. men jag försöker tänka positivt, så jag tänker att du bara gått i förväg, att vi kommer träffas igen. jag bara önskar att jag fått chansen att säga hejdå, att få säga hur mycket jag älskar dig.




love

kommentera gärna
Postat av: alice

ingen har lämat dig, så länge den finns i hjärtat.

ni syns på andra sidan, personen i sig har tatt ett försprång. gått ett steg före. för långt.

jag finns alltid sötnos. det vet du.

vila i frid..



tänker på dig erikusfikus. du är så bra! <3

2010-11-23 @ 21:45:44
URL: http://aliceanna.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0