2010-11-02 | 07:00


ph_ mys med syssling för typ hundrafemtiotre år sen..


morrnmorrn. sitter här med en smoothie i handen, som jag misslyckades med tyvärr. ha-ha. den va inte alls så god som den brukar bli :( hur som helst. snart cyklar jag iväg och möter upp helena. vi ska till linköping som jag sagt. jag tror de kommer bli toppen! och kameran får hänga med, jag bestämde mig precis nyss. rätt fint ju?
egentligen vet jag inte varför jag sitter här, för jag borde klä på mig, platta håret, dra dit en skvätt mascara och
massa sånt. men jag orkar liksom inte.. men jag får väl ta och ta tag i de nu. ha en grym dag pluttisar :*



btw: inlägg om rosa bandet kommer ikväll!

kommentera gärna
Postat av: alice

lägg upp mycket bilder sen :D

2010-11-02 @ 13:47:34
URL: http://aliceanna.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0