2010-11-04 | 10:43

guten morgen på er! efter att ha sovit toppenbra med mitt nyfärgade hår så sitter jag nu här. lika trött som igår. ha-ha. 
det syns inte så bra på bilderna, men hur som helst så blev håret kastanjbrunt. ni vet nästan lite rödaktigt.
det är lite ljusa slingor i också. jag är hur nöjd som helst i alla fall. och de är väl de viktigaste tycker jag.

igårkväll kom min kära syster hit med hennes kille. vi kollade på film, skrattade och hade bara allmänt trevligt. stora plus på kvällen!
vi kollade på Killers. en heelt okej film enligt mig :) nu ska jag sätta mig och kolla igenom lite bilder. peace out







det ser ju alltid liiite annorlunda ut i verkligheten, men här har ni en liten hint iallafall ;)

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0