2010-11-15 | 16:15

aha. hej hoj i stugan. lever ni? själv funderar jag på att hoppa i ide och inte komma ut förrens det är sommar och sol igen.. vad säger ni om de? jag tycker att det låter som en helt fantastiskt idé! eller en bättre sak förresten skulle ju vara att flytta till thailand över vintern. det skulle ju såklart vara det allra bästa, men hur stor är chansen liksom. ha-ha.

förmiddagen i skolan höll allvarligt talat på att knäcka mig. hua så tråkigt! vi jobbar med kommuner och Landsting. vi ska ha en muntlig redovisning på det. låter det inte typ såhääääääääär intressant eller?  
jaja. allt kan ju inte vara som livet i en ros.. Nu ska jag kolla fejjan, lyssna på lite musik, plugga och sen dra iväg på säsongens första fotbollsträning. typ. hä-hä. hejsvejs lattjo grejs.






ph_ tältning i hammarsjön i somras. hjärta ♥






kommentera gärna
Postat av: n e l l y

om du flyttar till thailand så kan du väl säga till, för jag följer gärna med! (;

2010-11-16 @ 09:53:49
URL: http://nellytorgnysson.blogg.se/
Postat av: nelly

det låter kanon! när åker vi då? redan imorgon? ;)

2010-11-16 @ 16:18:22
URL: http://nellytorgnysson.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0