2010-11-20 | 12:13

hejsan. uppdateringen här på bloggen är ju verkligen toppen. I know! som tur är har jag en bra ursäkt.
gårdagen spenderades även del i hultsfred. först lite i studion, sen lite i danslokalen och sen mys i soffan med min otroligt härliga och bra vän M. det var verkligen jätteskönt att bara prata ut! efter nån timme där så fick jag för mig att jag skulle gå till fiket igen. men så blev de inte utan jag tog mig istället en tur till systerysters lägenhet och hängde lite där idag igen. mycke fint! efter det hoppade jag på tio bussen hem med helenus. världens bästa brud! 
kvällen får typ 7 tummar upp av 10. 

i morse drog jag iväg på lite fotbollsträning. jobbigt men riktigt kul. igentligen skulle jag just nu sitta i en bil påväg till högsby för att besöka min andra syster på hennes skola. öppet hus. men ändrade planer, just nu sitter tredje syster i bilen påväg hit från Tranås med svågern och systersonen, så istället stannar jag hemma och bjuder dom på mat och lite sånt. mys! nu ska jag klä på mig lite vettiagare kläder, kom nyss utfrån duschen nämligen. hä-hä. kyss oh goodbajj.




ph_ systersonen Arvid. puss pluttis

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0