bloggtorkan lyser med sin klarhet

rubriken säger väl en hel del. eller? hur som helst så har jag nu käkat kebabrulle för första gången i mitt liv. eeh. det va en upplevelse!! den gick typ sönder på mitten o.s.v. ha-ha. jag har också hunnit med att mysa lite med arvid, spana in vårt nya bredband/boxer och packat systers bil full med hennes julgrejjor. nästa vecka är det min tur att plocka fram alla mina över 200 tomtar. åhåhåh såå mysigt!
något som inte är så mysigt är julstädningen innan. men det är något som måste göras. ordentligt!
nu säger jag hejj och guddbajj.



Johanna Persson by me bjuder på bild!


kommentera gärna
Postat av: Johanna ;)

Thaha vilket minne erika! bilden!<3

2010-11-21 @ 14:28:29
URL: http://thestoryaboutagirl.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0