en rubrik vare här ja..

tränat, ätit, duschat och gluttat lite tv. ganska så soft kväll faktiskt.. nu är jag trött så jag tror jag satsar på sängen om nån minut. telefonen hänkar som sällskap. as usual!
jag har tyskauppgift tills imorgon. men smart som jag är så hittade jag varken papper eller tyskalärare förut idag. så jag får re ihop nån knasig vit lögn om att jag typ råkade teleportera till saharaöknen i Afrika och överlevde en sandstorm som teleporterade mig till de allra djupaste regnskogarna i amazonas (eeh. heter det amazonas. eller är det nått annat? :$)  skitsamma. jag hann iallafall inte göra min uppgift pga detta... jajjemen. det låter alldeles toppen!
haha. skämt åsido.. Jag brukar faktiskt vara väldigt duktig med att komma ihåg läxor o.s.v. men man kan ju inte alltid vara perfekt! nu säger jag hej och godnatt!




ph_ ur arkivet. jag och en liten pålle

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0