ibland undrar jag varför jag ens bryr mig

hejhej hallåhallå. idag har jag varit i stora Virserum och hängt lite. ha-ha. nej men jag tog mig en tripp dit med min klass. först konstutställning i 1 och en halv h. tog ca trettio minuter att kolla igenom, resterande timme låg jag och några andra flickor i filmrummet där det inte va någon film och lyssnade på musik. kul liv!
sen gick vi vidare till hockeyhallen där vi snörade på oss skrillor och sladdade omkring några timmar. det blev hockey och lite sånt. ganska mysigt faktiskt.. men jag saknade varm oboy!! det hade suttit fint!
om en stund kommer dagens outfit. chillevipp




ph_ en blond somrig erika.




kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0