school's entertaining

hej på er. haft en bra morgon? själv har jag haft en heelt okej morgon. men erkänn att det är rätt så jättejobbigt att gå upp en måndagsmorgon? jag är verkligen ingen morgonmänniska så just nu sitter jag med lite headache och är på depphumör. vädret förstör min dag.. 
är det mycket snö hos dig? 
nu ska jag iallafall göra lite korrigeringar på min bokrescension och sen jobba vidare på min muntliga redovisning om Kommuner och Landsting.

efter det är det dags för lunch, Nasi Goreng. MUUUUUUUUUUUUMS!! erika hjärta Nasi Goreng! ha en bra fortsatt dag så uppdaterar jag mer när jag kommer hem. chiao





ph_ erika, ur arkivet

 


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0