seg tjej.

bildlöst inlägg. kanske inte de roligaste i blogghistorien. men igentligen. spelar de någon roll?
huvudet värker, vädret är sjukt tråkigt och jag har inte ens orkat klä på mig något seriöst. då är det illa..
det här lovet har verkligen swishat förbi i en rasande fart och det gör mig depp.

hur som helst. igår kom Oliwia hit. vi kollade på film, Trubbel i Paradiset. ganska skön film sådär.
sen tog vi oss en rejält lång promenad. välbehövligt! massa mysigt snack, skratt och allt sånt där ni vet.
vi bestämde också att de ska göras om mycket snart! positivt feeling man får av att gå ut och gå med en vän. att något så enkelt kan vara så skönt, roligt och helt "befriande" är fint. med tanke på de tänkte jag om en liten stund ta med mig telefonen och dra iväg på en liten Powerwalk. sen ska det bakas morotskaka igen, efter de ska jag laga tacos eftersom syster kommer hem ikväll. och de är ju trots allt fredag. fredagsmyyyyyyyyyyys!
smell you later. 

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0