so sad.

jag satt nyss och läste en blogg. en blogg där en mamma skriver och berättar om hur det är att leva med sitt barn som lider av obotlig cancer. man får följa henne och hennes familjs liv ändra fram tills dagen då moa avlider. jag gråter. och jag lider med familjen. kika in. det är värt det. man förstår verkligen hur viktigt det är att aldrig somna osams, hur viktigt det är att leva livet och ta vara på all tid man har tillsammans..

ni hittar bloggen om ni klickar här. Moa Henriksson - R.I.P





phs_ Moa Henriksson. bilder lånade från bloggen.

vila i frid kära du. jag hoppas att jag får chansen att träffa dig när jag dör så att jag kan berätta hur otroligt tagen jag blev och hur stark jag tycker att du var ♥

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0