tidigt.


ph_ we heart it



varför kan man inte sova när man vill och kan? jag blir ju galen! men skitsamma. inte ens det kunde förstöra mitt toppenhumör! :D  trots att jag inte ska göra någonting speciellt idag utan bara tänkt baka. så är jag bara glad!
och ja. jag skrev baka. jag har nämligen bestämt mig för att baka morotskaka idag! jag är så fruktansvärt sugen på det, så när jag nu är så glad kan jag ju passa på att baka!
jag visar resultatet sen, för antingen går allt åt skogen eller så blir dom toppengoda! självklart hoppas jag att ni håller tummarna för att dom blir suupergoda? ;)
hur som helst. jag tänkte dra på en film eller något nu, jag orkar ju inte riktigt börja baka nu precis. ha-ha!
peace/love

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0