2010-11-07 | sexton:förtionio

ikväll är det EMA 2010 på MTV. ska ni kolla? själv tänkte jag kika på Ensam mamma söker istället. men om jag känner mig själv rätt så kommer jag zappa över till MTV i pauserna.
det är ju Gossip Girl ikväll med. så först blir det Gossip Girl vid nitton:noll noll sen ensam mamma söker vid tjugo:noll noll. hur fint som helst en söndagskväll som den här. jag behöver nämligen något bra att deppa till eftersom skolan börjar imorgon. och vad kan vara bättre än lite GG och EMS? (lite one tree hill skulle förstås göra de hela ääääännnu bättre. men nu är de ju inget one tree hill på tv. så jag får klara mig).
nej men nu måste jag verkligen ägna ett par timmar till att skriva klart slutuppsatsen. förra gången jag skrivit klart den så försvann hälften.. *morrr* :@2/#&?!!

och om jag inte berättat det så har min älskade Sony Ericsson u10i aino lämnat mig ensam kvar i höstmörkret. r.i.p... nej men det jag egentligen försöker säga är att jag kan inte moilblogga alls om jag inte får en ny, eller lämnar in den här på lagning. ni lär ju få veta hur det blir. ho-ho.
(om ni ville veta har jag just nu en röd, uppfällbar Samsung med touchinspirerade knappar. den suger hårdare än DIF..) rocka på snyggingar!



ph_ erika "ego" söderberg ;)

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0