10-10-18 | 15:54



ph_ två frostiga, kalla bilder.


hej på er. sitter och lyssnar på min älskade musik. kärlek till den som kom på det!
om en stund tänkte jag ta mig en tripp in till vimmerby för att köpa ett par nya converse. jag är nämligen äckligt sugen på ett par nya och riktigt vita! dom gamla går inte få helt vita. tyvärr. men dom nya ska få lite mer kärlek och omsorg än dom förra. ha-ha.
skoldagen har varit som dom flesta andra. helt okej liksom!
ikväll satsar jag på hemmamys, jag gör lite tacos och bara vilar. det kan behövas efter helgen! ha-ha.



kommentera gärna
Postat av: Anonym

vakna! dags att byta header kanske! du är brunett nu! vilket du antagligen inte har glömt bort eftersom du tjatade om det i 3 fucking inlägg!!

2010-10-18 @ 18:28:23
Postat av: sysslingen

hon får väl ha vilken jävla header som helst?

2010-10-19 @ 12:39:45
URL: http://fillanhammarberg.devote.se

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0