allt brukar gå snett ibland. vi brukar kalla det LIVET


ph_ random



morsning kosrign. oops. felstavat.. jag försöker igen. morsning korsning!
hur är det med er alla happyfaces? är ni inte överlyckliga för att det är måndag och ny arbetsvecka igen eller?
här hemma sitter jag i morgonrock och dunkar musik till tusen. egentligen börjar jag jobba vid nio, så jag borde typ klä på mig och platta håret, men jag kom nyss på en lösning. jag klär inte på mig förrens halv, sen slänger jag upp håret i en toffs och bara plattar till toffsen lite. sen så går jag, då kommer jag till affären prick nio. f*n så smart jag är. helt sjukt alltså! :D
nu ska jag snart släppa ut hunden, hoppas ni får en grym dag!

btw.. utanför mitt fönster ligger frost, frost och frost. deprimerande.

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0