eeeeeeeeey


ph_ mitt hår en gång i tiden
snart ska det färgas igen. mörkare!


musiken spelas i högtalarna. volymen på max. humöret på mitten. trött, pepp, glad och ja, hela jag är en blandning av miljoner olika känslor just nu!
jag har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva, jag har fått bloggtorka!
hoppas ni kan hålla ut ett tag till så ska jag nog försöka komma igång lite.

kom ganska nyligen hem från konfermation med världens bästa, finaste och underbaraste bruden Helena. 
vi kollade på en kort film om sekter, pratade lite och kollade på nån annan film, JUMPER. den va faktiskt riktigt bra! lite overkligen ibland, men det är väl sånt man får leva med. ha-ha. 
nu tänkte jag kika lite kläder och sånt där, det kanske kommer en sno stilen snart. we'll see!
 


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0