efter kvällen kommer allt vara annorlunda


ph_ tuff brud asssooooo



hej på er. igen. kom ganska nyligen ut ur duschen och fick reda på lite äcklig information som veeerkligen fick mig att typ spy. vad de va kan vi ta en annan gång. men nu har jag jobbat upp humöret igen och fick just reda på att jag kan bli moster för fjärde gången vilken dag som helst. dessvärre hoppas jag att den lille skruttungen ligger kvar i mammas mage i ytterligare tre månader, men det återstår att se då det har varit lite oroligt under dagen. jag berättar mer när jag vet!

nu tänkte jag gå och göra mig en smoothie, ta mig en kaka och glutta lite television. kyssar och kramar 

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0