förut trodde jag. nu hoppas jag.


ph_ random



eeeeeeeey. vad har ni för er? själv sitter jag och spelar min älskade musik. (ovanligt. eller hur?)
he-he. när jag lyssnade på min kära vän elins nyinspelade cover så blev jag äckligt sugen på att själv ta och spela in några covers. men det får vi väl se. det får bli mitt nästa projekt om saker inte går riktigt som det ska.
och ja, jag vet att det där lät helt konstigt och jag fattar ingenting, och ni fattar säkert heller ingenting. men skitsamma. hur som helst känner jag mig som ett stort frågetecken just nu.
mycket i skolan, och en hel del utanför skolan. både positivt och negativt. mest positivt såklart!
nu måste jag vända blicken mot plugget. tyvärr. senare kommer en dagens outfit hade jag tänkt, de var ju cirka 948763952 år sedan jag slängde ut en sån. så jag får väl ta mig lite tid till det idag!


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0