godmorgon?


ph_ yesterdays


rubriken säger väl en del. jag har varit vaken i en timme ungefär. kvällen igår va gaaaaaalen!
stort tack till alla som gjorde den så himla bra! ikväll kör vi igen och då kör vi tio gånger hårdare!
(påminn mig bara om att jag måste äta något precis innan vi går till metro? :$)
jag häll på att dööö av hunger igår! men det är ju sånt man får stå ut med. ha-ha. 

när jag vaknade så gick jag upp och stekte lite ägg och sånt till frukost. det var rätt gott liksom. om ni vill anteckna så är det okej. peppmusik spelas redan. det lär den göra ett par timmar. ikväll är det förfest i hultsfred. så då blir det promenad från JJ till Metro. med nadra ord promenad genom heeela hultsfred. lär ta ett tag! vi får väl se hur det går. ha-ha.

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0