hajhojj i stugan. nu sitter jag i bilen på...

hajhojj i stugan. nu sitter jag i bilen påväg hem. ni anar nog inte hur fint det kommer bli att lägga sig i sängen under ett skönt täcke och bara sova i sisodär hundratusenår. förhoppningsvis vaknar jag inte förrens typ minst ett. men bara för att jag vill sova så vaknar jag antagligen runt 11. syster kommer nämligen hem och ska byta däck på sin bil. då kommer hon säkert busa lite med mig. ha-ha. just nu känner jag en stor hunger, ett illamående och vätskebrist. men sen så känner jag otrolig lycka också! helt sjukt vad bra jag mår! som jag säkert skrivit tusen gånger så hoppas jag att ni hade en kick ass-kväll! kyssar


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0