hejjERIKAah



har ni problem med att jag skriver om mig, mitt hår eller kanske mina fötter så kan ni väl sluta läsa?
det är verkligen ingen som tvingat er hit. hoppas jag.
och sen tycker jag att det är min ensak vad jag har för header på min blogg, vad jag lägger ut för bilder och vad jag skriver så länge det inte är direkt elakt mot någon. och om ni inte har lagt märke till det så heter den här bloggen hejjERIKAah och som ni förmodligen vet är mitt namn ERIKA. jag lägger ut bilder på mig om jag vill, för det är mig bloggen handlar om, HAAALLÅÅÅ, den är döpt efter mig!?
ge er eller sluta läs. valet är ert :)


kommentera gärna
Postat av: :)

bry dig inte om taskiga komentarer, du har en jättebra blogg! :)

2010-10-18 @ 21:11:43
Postat av: Anonym

ja jag håller med där uppe , jag fan DIGGAR din blogg :DDD och besöker den varenda dag hihih .

2010-10-19 @ 15:15:48

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0