it's my life and it's now, or never!


ph_ efter att jag somnade i poolen i somras. HA-HA!
smärtan var hemsk. tro mig! jag kunde varken sova, sola eller göra
nått där jag behövde röra mig alltför mycket.
(det ljusa området ser vitt ut på bilden, därför ser det lite värre ut
än vad det egentligen var)




saknar verkligen sommaren nu. jag vill vara brun, springa runt osminkad i shorts och linne med bikini under. med halvblött hår, utan skor och med en glass i handen.  ååh..

gårkvällen var rätt gaalen! det tog ungefär tre timmar att gå genom hultsfred. HA-HA! ett gäng på omkring 10-15 personer, peppade, taggade, glada och höga på livet. tre timmar alltså. det är något att prata om det. och att gå har nu fått en ny betydelse för mig. just nu känns livet så bra, så lätt, så otroligt lättlevt, lyckligt och underbart. låter det inte bra elleeeer? de tycker jag!
dom sista tio minutrarna inne på dansgolvet höjde kvällen ännu mer som om det vore möjligt! en av låtarna som spelades då var Bon Jovi – It's My Life. den fick mig att tänka till. varför bryr jag mig så mycket om allt igentligen? från och med nu ska jag leva mitt liv. för det är nu eller aldrig!
byyyyyyyyyyyyyyyyyyye

kommentera gärna
Postat av: erica berggren

bäääst kväll med dig! de ska göras om snart, it's OUR life, it's now or never! :D<3<3

2010-10-31 @ 21:37:16

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0