jag skrattar idag.

uppdateringen är verkligen inte bra någonstans här på bloggen. men jag skyller på skola, helgen och massa annat! skoldagen har varit helt okej, hela förmiddagen spenderades med men massa föreläsare som pratade om entrepenörskap o.s.v. sen hade vi lunch och håla i en timme, efter det hade jag matteprov. efteråt när jag diskuterade provet med några vänner visade det sig att jag hade gjort några små slarvfel. men det kan jag nog leva med så länge betyget håller sig över VG. haha.
efter skolan så gick jag på engelska TTF i väntan på två klasskamrater som gjorde prov i fysik. efter det var det bara vänta på bussen för att sedan sitta och umgås med fina och sjukt roliga vänner på vägen hem. fint!
nu tänkte jag plocka fram mitt wii och leka lite. hahahhaha.
man måste ju fördriva tiden med något. ha det gott vänner! puss


ph_ en knasig brud med ett stycke rookiebiljett

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0