jag vet. men vad gör allt det här om hundra år?




phs_ snart ett år sen. sjukt vad tiden går. SJUUUKT! snart kör vi igen babe?



satt och kikade på lite gamla bilder och stötte på dom här godingarna. fina minnen.se!
en kväll jag kommer minnas i mååånga år kan jag lova! jag hoppas att nästa elg kommer bli ungefär lika bra, om inte bättre!
om jag inte nämnt det tidigare så har vi något som heter Rookiefestivalen i hultsfred. dom flesta av er vet väl vad det är, men jag tänkte bara förklara för dom som inte vet.
det är en festival där några lite mer kända band kommer (iår kommer bl.a Familjen och Adept) och sen så spelar många helt okända band och gör sitt bästa. antingen blir dom utbuade eller så svänger hela RockCity.
jag drar dit med väääärlens fetaste gäng med coooola brudar. nu är det dags för käk. kyss

kommentera gärna
Postat av: mathilda

WWWWWWEEEEEYYYY HEEEEEEY va vi ska skaka ruuumpaaaaa!

2010-10-21 @ 17:47:51
URL: http://mathildagabriella.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0