käääk



phs_ ceasarsallad och minute maid juice.


det är precis vad jag smaskar i mig just nu. bilder lånade från google.
finns det verkligen något godare än en färsk ceasarsallad med iskall MM juice? tror inte det!
det är en standard för mig när jag inte orkar laga något och pappa jobbar. ha-ha.
snart ska jag skriva klart slutuppgiften och skicka iväg den till Karol (som är i egypten och glassar runt. orättviiist!). hann inte skriva klart den idag nämligen. SKÄMS ERIKA! sen ska jag plocka fram kläderna tills imorgon, och ta fram allt som kan vara användbart inför kvällen. ni får räkna med lite dålig uppdatering. men jag ska försöka mobilblogga lite. som vanligt när jag är borta. frid ut

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0