kan det här vara okej?





alla bilder ser ju ungefär likadana ut och så, men tycker ni jag kan ha det här imorgonkväll eller? :$
jag blir galen på det här med kläder. ååh! lördag har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig. katastrof.
men det löser sig nog får vi hoppas. och jag vet att det inte syns så bra på bilderna, och det kommer inte synas inne på RockCity heller. men överdelen är transparent och sen är det som så att det hänger typ som hängslen på nederdelen. det kanske ni ser om ni kollar noga. i värsta fall vet jag inte vad jag gör. haha.
men det är blir väl rätt okej va?

nu måååste jag skriva klart slutuppgiften! jag har inte gjort det än! dags att fokusera lite kanske..
jajjemen.


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0