kläderna som jag skulle lagt ut för tretusen år sen.


"transparenta" tights med leotryck




mysig, stickad tröja (snyggare på)






lite smått ihålig tröja. mycket mysig.




sjukt galet snygg hoodtröja. jag och två andra kompisar köpte likadana för att "skämta" lite med människor
i skolan. men nu är det verkligen inte kul längre eftersom en tjej härmade oss och köpte en likadan.
haha. så det kan bli hörrni :)




nördbrillor. från BIKBOK. (minns att elin frågade efter det, så BIKBOK alltså ;) )


där har ni allt tror jag. neuj förresten, jag köpte ett snyggt linne också, men glömde ta en bild på det så ni får se det någon annan dag? :$








kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0