Mobilblogg - en tidig höstmorgon Iskallt u...

dsc00544 (MMS)

Mobilblogg - en tidig höstmorgon Iskallt ute, massa löv under fötterna, mörkt. det är höst helt enkelt. Om ni kikar på vad klockan är när jag skriver det här så vet ni att det är ganska tidigt. min polska vän ska nämligen åka tillbaka till polen idag. bussen till färjan går från hagadal om en halvtimme (5). Jag har nog inte gått upp såhär tidigt på 3 år. haha.. På bilden ser ni mig i mina nya brillor och den nya tröjan. Resten visar jag senare, eller imorgon. jag har nämligen över 300 bilder som ska kollas igenom och slängas in på facebook. lovely. när jag kommer hem ska jag sova ett par timmar. peace.


kommentera gärna
Postat av: alice

snygg vare här ja! <3

2010-10-02 @ 13:46:31
URL: http://aliceanna.blogg.se/
Postat av: elin

vart är nördglasögonen köpta? :)

2010-10-03 @ 15:21:25

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0