morning


ph_ erikaaa



hojhoj alla stekiga bananer. har ni haft en bra morgon?
själv sitter jag just nu i skolan, magen kurrar eftersom jag nästan inte hann käka och ögonen känns lika tunga som magnus samuelsson. inte bra alltså.
orkade faktiskt inte blogga igår, jag satt nämligen fastklistrad vid tvn och kollade på Sveriges Skönaste Familjer och Desperate Houswifves. fiiint.
runt 10 börjar jag packa ihop grejjorna och går vidare till lektion nummer 2, hemkunskap. (lägg märke till att vid tio börjar jag endast lektion tvåå!?)
iiinte helt okej med två/tretimmars lektioner faktiskt..
men som tur är har jag bara tre lektioner idag.
ÄÖ 2h, h hemkunskap och ca 2h syslöjd. helt okej ändå.. det blir troligtvis en liten mobilblogg lite senare, så håll utkik!
frid ut.

kommentera gärna
Postat av: beccissss

mahahahha, och jag ligger hemma och kollar på film och myser (a) ihihhhhhhhh. pussss gullerumpor!

2010-10-06 @ 13:23:19
Postat av: Nina Blad

Hej hej Erika



Hoppas att du gillade Sveriges Skönaste Familjer. Vi hade superkul vid inspelningarna och önskar att det smittar av sig genom tv-rutan.



Ha det gott!

2010-10-06 @ 16:53:37
URL: http://metrobloggen.se/mamager

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0