när mina vänner talar


ph_ Annie, MIN annie!



bruden på bilden sa till mig förut att jag bloggar för lite, jag kanske borde ändra på de?
kan liksom vara som så att de ligger en del i det hon säger nämligen.
Dagen har hur som helst varit awesoome.
Även fast min lärare kan vara lite smått annorlunda iblan. haha. trögfattadlärare.se! säger inte mer än så.
efter skolan tog jag med mig världens snyggaste och bästa brudar till Bambugården för mys, gott snack, käk och en jääävla massa räkchips. HAHAHHA! (ni fattar brudar?)
jag kan berätta om ni vill?

mathilda hade aldrig ätit sånna där chips (nivet såna där man får på kinarestauranger. vita?) och då när vi ätit upp våra två så frågade nathalie-knaas om vi kunde få nåååååågra fler. då fick vi en hel tallrik med typ 20 stycken på. haha. vi åt inte ens upp hälften, så när vi skulle gå så fick fröknarna för sig att dom skulle fråga om dom kunde få en liten påse eller något  att lägga ner dom sista chipsen i. då fick dom en påse i storlek ICA typ, proppad med chips i :o haha!
de va roligare än det låter. prooomise!
ah herregud vilka underbara brudar! stort tack maja, nathalie och mathilda. de va toppen!



kommentera gärna
Postat av: annie

Miiiin erika! puss

2010-10-10 @ 00:00:25
URL: http://annieeilvonen.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0