Nice ass, High class, Sexy smile, Småland style


ph_ Tingeling bjussar på bild


haha, jag tyckte rubriken va lite kul. finns en GILLAgrupp på facebook som heter så. om ni undrar.
kom hem vid kvart tjugo över tre efter en kanondag. på förmiddagen hade jag tvåtimmar äö. det va då jag uppdaterade här och skrev att jag höll på med min slutuppsats. de måste bli ett MVG på den. annars får jag psykbryt.. haha ;)
hur som helst, efter det hade vi hemkunskap, vi gjorde soppa och bakade bröd. delicious!
sen blev det lunchdags. onödigt.se
sist men inte minst hade vi syslöjd. mycket fin dag!
oj oj. såg nyss vad klockan va, jag skall infinna mig i församlingshemmet om tjugo minuter och måste möta helena snart. höööööööööööööööööörs

kommentera gärna
Postat av: Sofie

så söt :)

2010-10-28 @ 07:25:58
URL: http://sofiefi.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0