oväntat


ph_ bild från systers bröllop



mötte upp Helena runt kvart i elva, vidare till kyrkan för guddstjänst. efter det gick vi till församlingshemmet och fikade. där kröp det fram att vi skulle åka till Högsby och kolla på en vigsel. Det var riktigt riktigt vackert och det visade sig att jag kände igen brudparet Freddy Johansson och Sara Melzén.
stort grattis till er!

nu tänkte jag ta mig en bit daimtårta. sen springer jag ner till sporthallen för att kolla på innebandy med nathalie. fasiken så jag saknart. men tyvärr finns det inget lag där jag passar in känner jag. haha.
hoppas ni får en bra fortsatt dag, mer uppdatering kommer.

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0