skola 10-10-27 | 09.35

hojhoj. sitter just nu i skolan och försöker skriva lite på min slutuppgift. det går väl sådär, eftersom jag och nathalie sitter och kollar på roliga videos på youtube istället. HA-HA! vår vikarie börjar nog bli lite trött på oss skulle jag tro..  stackars flicka. snart är det dags för lite hemkunskap, det vankas soppa och nybakat bröd. MUMS!
hoppas ni får en toppenbra dag. för det ska jag ha! vi hörs när jag kommit hem. pusspuss


ph_ rätt ful. men enjoy!

kommentera gärna
Postat av: rumptott

man ska GÖRA som man blir tillsagd i skolan hörre du fröken lustig där =P <3

2010-10-27 @ 10:08:12
URL: http://rumptott.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0