trött cheey

laddar upp bilder på facebook. länkar sen. det kommer såklart komma bilder här också. men kanske inte alla.
det är som sagt typ trehundratrettiotre bilder. eller något sånt.
som ni fattar på rubriken är jag ganska trött. ändå slängde jag mig i sängen och sov i ca 5 timmar till när jag kom hem. ikväll funderar jag på att åka till hultsfred och spendera kvällen på f-g med fina vänner. det skulle verkligen sitta riktigt fint just nu.

gårdagen i kalmar var underbar! tack till ebba och nathalie och även rebecca och linnette.
såklart ett feting stort tack till alla er andra också, för bussresan och hela veckan!




ph_ syns den? har lite problem med bloggen idag. hoppas ni ser den. :)


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0