busy


ph_ här ovan kan ni studera insidan av näsan. om ni vill alltså :)



puh. seg men upptagen dag? ohja.
började med att jag klev upp vid 4. (PÅ MORGONEN!!!) och det va ju lite segt eftersom jag va på fest hos Ke$ha igår. ni kanske fattar? sen hoppade jag in i min helikopter som stod utanför min nya lyxvilla för 40 miljoner och väntade och åkte upp till stockholm där jag hoppade in i Berlusconis privata Jet.
han ville att jag skulle komma förbi på en drink. så why not liksom? min kära vän Christiano Ronaldo var ju där också. det blev en liten flirt där. men tyst om det är ni gulliga, jag vill ju inte att pressen ska få veta det riktigt än! ni kanske förstår?

whatever. efter det drog jag iväg till hollywood där jag fotades med käraste Stefani (mest känd som Lady Gaga nivet?) Katheryn (går under artistnamnet Katy Perry) Kim Kardashian och Megan Fox. lovely pics!
det tog ett par timmar och vi tog hur många bilder som helst.
Eftet fotograferingen tog jag med mig flickorna ut och åt en flott middag, shoppade loss för runt 1 miljon, och sen bestämde vi att jag skulle komma tillbaka runt 9 så skulle vi åka till min älskade Channing Tatum. OMG vad jag har saknat den mannen! bättre vän får man leta efter. How ever. Det blir ett flott förparty hos honom och sen drar vi vidare till stans galnaste klubb Viper Room som b.l.a Johnny Depp är delägare i. så om ni ursäktar så ska jag åka upp till stockholm och sminkas och allt sånt innan jag hoppar in i mitt egna Jetplan och flyger upp till Hollywood igen. kyssss




kommentera gärna
Postat av: Anonym

HAHAHA en miljon i hollywood! det kanske du får ett tuggummi för

2010-09-19 @ 22:52:35
Postat av: Malin Söderholm

Så himla gullig du är!!! :D <3

2010-09-20 @ 09:25:50
URL: http://brunapa.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0