erika borde antagligen ta tag i sitt pluggande!!


ph_ HAHAHAHHHA dör för typ 5 sekunder när jag kollar på bilden!



bilden är på min sötaste lilla älsklings systerson Arvid. jag tog den sist jag va uppe och hälsade på honom. hih. han är för charmig alltså! :$


skoldagen idag. vad ska man säga? haha. att skratta är underskattat!
hjälp vad jag har skrattat idag. helt sjukt faktiskt! 
på hemkunskapen panerade vi schnitzlar(stavas?:$), gjorde klyftpotatis i ugnen och gjorde egen brunsås. jag har bara ett ord. MUMS! 
jag och nathalie är grymma som satan i köket! 
nu tänkte jag flytta över musiken från lurarna till högtalarna och sätta mig och plugga VAL en stund. jag har nämligen prov på de på fredag, så jag borde antagligen rycka upp mig och sätta igång..
peace ut.

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0