konfirmationsinskrivning, CHECK!


ph_ oldie



kom hem från konfainskrivningen för en stund sen. ganska segt, men det ska ju bli spännande!
med oss fick vi ett papper med lite information, en läsning och en gudstjänst i ficken. bara 19 stycken kvar nu.
tog nattvard också. mums vad äckligt. bläääää. jag har ju förvisso gjort det tidigare, men det är ju inget man ser fram emot precis. eller vad säger ni?

nu har jag faktiskt inte en endaste aning om vad jag ska göra.. jag funderar på att ta ännu en chilldag och bara kolla lite movies, sitta här och sen tar jag mig en liten springtur. i like.
Imorgon är det måndag. måndag innebär skola och ett nytt arbetsområde(?)
jag antar att vi ska arbeta massor med valet och det. heeemskt tråkigt. eller. man ska väl kanske inte sitta och säga så. det kanske blir toppenkul. vem vet liksom?
men jag kan ju erkänna att det låter verkligen som att jag kommer få tre pestiga veckor. men det märker ni ju ;)
lateroo


kommentera gärna
Postat av: alice

du får ta att säga till mig när konfirmationen är, ska du gå i hultsfred? :) <3

2010-09-12 @ 22:04:01
URL: http://www.aliceanna.se

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0