legally blonde



erika söderberg sitter och kollar på Legally Blonde. Jag tycker faktiskt filmen har ett toppenbra budskap. haha.
(ja, jag är seriös!)
plus att jag tycker att Reese är galet söt.

imorgon kliver jag upp relativt tidigt, jag tänkte hoppa in i en dusch och lite innan jag åker till kyrkan för tredje gången på kort tid. rekord skulle jag tro faktiskt.
och snälla ni, missuppfatta mig inte. jag har absolut inget emot kristna, kyrkan eller prästen. vår präst är nämligen helt otrolig och det ska bli galet kul att vara konfirmand hos henne!
nej men nu är det såhär att jag tänkte gå och ta mig ett glas vatten och sedan fortsätta kolla på filmen.
hoppas ni får en toppenkväll. kyss

kommentera gärna
Postat av: anna

arja är grymmmm :D

2010-09-12 @ 14:14:05
URL: http://annaandeersson.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0