photo



phs_ 2 bilder från dagens fotorunda



det blir verkligen inte så mycket uppdatering här som jag vill. men när snön faller kommer den öka drastiskt. jag avskyr nämligen kyla och vinter och spenderar hellre dagarna inne vid datorn än ute i snön. uscha. hemskt.

förut drog jag mig iväg på en liten fotorunda. testade massa nya functions på kameran och vissa blev skitsnygga. jag kommer visa fler antingen ikväll eller imorgon. promise. nu har jag kollat lite på fångarna på fortet och myst i soffan. det hela slutade i hemsk huvudvärk så jag ska slänga mig i en dusch nu och se om det går över.
jag är kissnödig också så jag får väl besöka toalettstolen också. inte för att ni kanske bryr er. men jag tänkte i alla fall vara snäll och bjuda på lite extremt rolig information. häh. peace out bananas

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0