slitentjejja


ph_ tröttbjörn?


om någon är sådära jätteintresserad av att veta så kan jag ju bara nämna att jag känner mig ungefär som the nallebear på bilden över. fast lite mer smärta med i bilden skulle jag tro. min rygg tar livet av mig snart! och för att göra allt ännu värre så har jag nu fått en liten sträckning i nacken. inte bra det här alltså.
jag är riiktigt risig för tillfället..
Skola imorgon. ogilla!! jag kommer antagligen sitta och halvsova mig igenom dagen. och det är inte bra för betygen. busigt faktiskt :$ men hörrni. nu tänker jag fortsätta glutta lite television, smsa med världens finaste människor, lyssna på go musik och bara njuta av dom sista lediga timmarna. frid ut.



kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0