sommaren i city 1990.


ph_ gammal bild. råkade ta fel och jag orkar inte byta :$



en halvdag i skolan. vi hade ÄÖ fram tills kvart i 11. då va det tydligen dags för käk.
sen vandrade vi ner till Hagadal för att hoppa på bussen som var beställd åt oss, gled till virserum och där möttes vi upp av en fett cool tant. hon såg coolare ut än hon var om ni ville veta.
Vi var alltså på ett trä museum typ. dom visar upp grejer från världen idag. till exempel hur vissa bor, statistiker över miljö, utsläpp o.s.v. och en massa saker som är byggda av trä. ganska coolt faktiskt. dock var det rätt så tråkigt där inne eftersom jag varit där cirka 3 gånger innan. men det hade tillkommit lite nytt så det var ändå helt okej.

bussen hem va gaaaalen. vi tar mer om det i nästa inlägg för magen min skriker och pappa är klar med maten skulle jag tro. häjjj.

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0