The Rumia Project


ph_ jag och syster bjuder på en gammal bild.


sitter right now här och lyssnar på lite paramore. samtidigt sitter jag och tänker på Rumia projektet som jag deltar i i skolan. Rumia är en stad i Polen och hela projktet handlar lite kortfattat om att om ett par veckor kommer det 28 förväntansfulla pollacker till hultsfred för att spendera en vecka här med oss som har valt att delta i det här projektet. vi här från sverige är 25 stycken och i vår kommer vi åka ner till polen för att vara där en vecka.
vi kommer få en polack som ska sova här hemma och det kommer nog bli lite pirrigt skulle jag tro :$
men det blir nog toppen!




kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0