MISTAKES, WE ALL MAKE MISTAKES

bra kväll igår!
med dom finaste vännerna som går i skor och kläder här på jorden kan väl knappast en kväll som igår sluta illa?
och det gjorde den inte heller. kalasbra!
fick tyvärr ingen bild på vad jag hade på mig, men ni får klara er utan.
jag knäppte några bilder med mobilen, men eftersom jag hade gamla mobilen så blev det bara ett par stycken. jag försöker slänga in dom senare ikväll eller imorgon, veror på om syster kommer på besök eller inte.

dagen har spenderats i solstolen med riktning mot solen. s k ö n t! kikade även någon härlig film förut.
ikväll tänkte jag ta en hemmakväll med grillning, film och lägga sig tidigt ikväll. klingar fint i öronen!
keep rocking








Fotograf: HelenaGustafsson


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0