BREATHE MY NAME

uppsats hit och uppsats dit. jag hann verklign inte skicka in nån av uppsatserna igår, jag får därför satsa på att försöka göra det ikväll. alltså, ännu en kväll förstörd av sydafrika, spanien, irland, apartheid och nelson mandela. WOHO! skoldagen har varit ungefär som alla andra dagar. småseg med en hel del skratt.
idag är vädret inte alls lika bra. tyvärr. eller det kanske är en bra grej, man blir ju inte precis sugen på att gå ut och sola. det regnar nämligen..
men som sagt, mer tid till härliga uppsatser. och jag borde sätta igång nu så jag placerar en punkt och en bild eller två här under och klickar ner blogg.se och klickar upp word.











phs_ bilder från i vintras. fotade av amanda karlsson

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0