DEAR SUN, I JUST WANT TO TELL YOU THAT I LOVE YOU

underbara underbara väder! kärlek kärlek kärlek till det!
det känns som att jag haft ett par otrolig bra dagar senaste veckan. allt flyter på liksom!
började med metro i torsdags, kalasbra kväll! nämner inget mer, haha.
i fredags låg jag i solen och myste halva dagen. skönt är bara förnamnet! i lördags minns jag inte exaakt vad jag gjorde, men jag solade, började plocka upp poolen och käkade gott med familjen. I går fick vi lite extra besök och firade detta med ännu mer god mat, satte upp mer av poolen och självklart. SOL!
idag vaknande jag med solen i ögonen, kvitter utanför och ett leende på läpparna. go start på dagen? javisst!
jag har gjort en del annat smått och gott också, men det lämnar jag åt sidan och säger istället adios, för nu springer jag ut och lapar sol ett par timmar!









ph_ SOL
fotograf; ErikaSöderberg

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0