"HAR JAG LYCKATS FÖRGYLLA EN ENDA DYSTER BARNDOM SÅ ÄR JAG NÖJD!" - Astrid Lindgren

sommarlovet får bra gärna komma. nu. men vi får helt enkelt hålla ut ett litet tag till!
igår slängde jag mig på cykeln och trampade iväg till rosenfors ip för att knäppa några bilder och se när fina flickorna vann seriepremiären. grattis tjejer, grymma är bara förnamnet på vad ni är! jag saknar er faktiskt, men jag tror jag håller mig till att sitta vid sidan av planen ett år framöver!

ikväll har jag planerat in att åka iväg till oskarshamn och spela lite lasergame med lite härliga människor. försöker ta med mig kameran och knäpper några bilder. nu - försök 1 att få ihop en ny header!













lovelovelove till hela stilen!


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0